
SAMENWERKING
Evenementbeveiliger – ZZP
Op zoek naar uitdagende en afwisselende opdrachten als zelfstandig evenementbeveiliger? Dan is een samenwerking met VINRO Beveiliging wellicht wat voor jou! Als zelfstandige professional zorg je ervoor dat je in elke situatie het hoofd koel houdt, altijd klaarstaat voor anderen en stevig in je schoenen staat. Met uitstekende communicatieve vaardigheden en een proactieve houding weet je effectief op te treden in elke situatie.
ZZP
v.a. € 29,50 p.u.
Beschrijving:
VINRO Support werkt exclusief met zelfstandigen en verzorgt de inzet van ZZP’ers voor opdrachtgevers zoals Risk Safety Holland en VINRO Beveiliging. Wil je opdrachten uitvoeren via VINRO? Klik dan snel verder!
Evenementbeveiliger – ZZP
Ben jij op zoek naar uitdagende opdrachten met veel afwisseling? Als zelfstandig evenementbeveiliger heb je de kans om je expertise in te zetten op diverse dynamische locaties.
Als evenementbeveiliger ben je verantwoordelijk voor de veiligheid van bezoekers en aanwezigen. Je houdt de orde en veiligheid in de gaten, biedt een gastvrije ontvangst aan bezoekers en reageert adequaat op incidenten en noodgevallen. Je werkt nauw samen met collega’s en indien nodig met externe hulpdiensten. Je zorgt voor een soepele doorstroom bij de binnenkomst en het vertrek van de bezoekers.
Je bent servicegericht en weet juist te handelen in verschillende situaties. Je blijft kalm onder alle omstandigheden en hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.
Wat noodzakelijk is om samen te werken?
- Ingeschreven bij de KvK;
- Met tenminste SBI code 8010 particuliere beveiliging;
- Bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering;
- Met een specifieke verzekering voor beveiliging (en/of brandwacht dienstverlening.);
- Als je nog niet in bezit bent van een gerichte verzekering adviseren wij de (brandwachtpolis) of beveiligingpolis;
- Beveiligingsdiploma;
- BHV-certificaat;
- VCA VOL-diploma;
- Aanvullende branche-specifieke opleidingen zijn geen vereiste, maar wel een waardevolle aanvulling voor meer opdrachten;
- Rijbewijs en eigen vervoer;
- Onbesproken gedrag, met verplichte screening;
- Je kunt goed samenwerken in teamverband, maar ook zelfstandig;
- Je beschikbaarheid opgeven via planningsapp Secusoft;
- Kleding van de opdrachtgever, deze huur je per opdracht;
- Legitimatiepas op naam van de opdrachtgever is vereist en wordt na de noodzakelijke screening afgegeven; deze huur je per opdracht.
Voordelen samenwerken als ZZP’er:
- Zelfstandige keuze in opdrachten: je kunt je flexibel inschrijven op de aangeboden opdrachten die passen bij jouw beschikbaarheid en kwalificaties.
- Afwisselende opdrachten op diverse locaties;
- Werk op maat: geef je kwalificaties bij welke werkzaamheden je je het prettigst bij voelt, en wij bemiddelen op basis daarvan passende opdrachten;
- Zelf je eigen all-in uurtarief vaststellen: in aanvulling op een minimaal all-in tarief van € 32,50 per uur, bepaal je zelf de opslag voor middelen en materiaal die nodig zijn voor het goed kunnen uitvoeren van de opdracht. Het uiteindelijke all-in uurtarief wordt vastgelegd in een door de Belastingdienst goedgekeurde inhuurovereenkomst van opdracht;
- Snelle betalingen, eerste factuur binnen 7 dagen na factuurdatum.
Wat mag je van ons verwachten?
- Wij zorgen voor acquisitie voor leuke nieuwe opdrachten.
- Wij bereiden de werkzaamheden zorgvuldig voor.
- Wij geven duidelijke informatie die nodig is om de opdracht goed uit te voeren.
- Wij zorgen voor een gedegen planning op basis van jouw beschikbaarheid.
- Wij hebben een planningsapp waarin je eenvoudig opdrachtinformatie kunt inzien, je aanwezigheid kunt aan- en afmelden en rapportages kunt maken.
- Wij maken vooraf afspraken over wanneer een opdracht naar tevredenheid is uitgevoerd.
- Wij zijn regelmatig op werklocaties voor werkplekinspecties om onze kwaliteitssystemen en keurmerken te behouden.
- Wij voeren leveranciersbeoordelingen uit.
- Wij beëindigen samenwerkingen met leveranciers die structureel niet naar behoren presteren.
- Wij bewaken in nauwe samenwerking met de opdrachtgevers de kwaliteit van de uitvoering.
- Wij huren jou in op basis van een door de belastingdienst goedgekeurde inhuurovereenkomst voor ZZP.
Ben jij klaar om de veiligheid van evenementen te waarborgen en een belangrijke rol te spelen in de ervaring van bezoekers? Neem contact met ons op en ontdek hoe je met ons kunt samenwerken als zelfstandig allround beveiliger.
Werken bij VINRO, dat is goed geregeld!
Bij VINRO werken we dagelijks met veiligheid en preventie. We spelen op safe en nemen geen risico’s. En al helemaal niet als het over onze eigen mensen gaat, daar zorgen we goed voor:
Perspectief
Als ZZP’er bij VINRO Support werk je samen met een snelgroeiende organisatie die volop kansen biedt. Je krijgt de mogelijkheid om mee te groeien in het succes van onze projecten. Dit biedt jou niet alleen nieuwe ervaringen en uitdagingen, maar ook kansen om jouw opdrachtenportefeuille uit te breiden en financieel te profiteren van je expertise.
Aantrekkelijke tarieven
Bij VINRO Support bieden we je aantrekkelijke, marktconforme tarieven, waarbij je zelf invloed hebt op jouw verdiensten afhankelijk van de aard van de opdracht en jouw specialisatie.
Unieke opdrachten
Als ZZP’er krijg je bij VINRO Support de vrijheid en verantwoordelijkheid om op unieke en afwisselende locaties te werken. Je hebt de flexibiliteit om je eigen werkplanning te bepalen, terwijl je onderdeel bent van een professioneel team dat samen werkt aan het behalen van succes.
Voor een succesvolle samenwerking
Om succesvol samen te werken, is het belangrijk dat het onderstaande formulier zo volledig mogelijk wordt ingevuld. Zorg ervoor dat alle relevante informatie wordt aangeleverd. Wij verwachten van onze leveranciers dat zij hun bedrijfsinformatie goed op orde hebben, zodat we soepel en professioneel kunnen samenwerken.
Voorwaarden voor Samenwerking VINRO Support B.V.
Stop! Voordat je verder gaat...
Bij VINRO Support B.V. werken we uitsluitend samen met zelfstandige professionals die staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid en professionaliteit. Deze voorwaarden helpen ons om een team te bouwen waarop we kunnen vertrouwen en waarmee we de hoogste standaarden bij onze opdrachtgevers waarborgen.
Door deze samenwerkingsovereenkomst vooraf inzichtelijk te maken, voorkomen we misverstanden en zorgen we ervoor dat alleen diegenen zich aanmelden die zich kunnen conformeren aan onze manier van werken. Wij geloven dat verantwoordelijkheid een gedeelde verplichting is: jij als ondernemer en wij als organisatie werken samen op basis van duidelijke afspraken en verwachtingen.
Kun jij je niet vinden in deze voorwaarden? Dan gaan we niet samenwerken binnen VINRO Support B.V. en kun je je niet aanmelden. Door akkoord te gaan met deze samenwerkingsovereenkomst, bevestig je dat je voldoet aan onze voorwaarden en bereid bent om je hieraan te houden.
- Werkwijze & Verwachtingen
Wij werken samen op basis van duidelijke afspraken, vastgelegd in de VINRO Support OVO, een door de Belastingdienst tot eind 2029 goedgekeurde modelovereenkomst.
Als opdrachtnemer bij VINRO Support B.V. beschik je over de volgende kwaliteiten en werkwijze:
- Je werkt professioneel, proactief en representatief.
- Je bent op tijd op de opdracht en informeert direct bij vertraging.
- Je registreert je gewerkte uren correct in Secusoft en laat deze, indien afgesproken, aftekenen door de opdrachtgever.
- Na iedere dienst verantwoord je de door jou uitgevoerde opdracht via een rapportage via planningsapp Secusoft.
- aan de afspraken in de overeenkomst van opdracht (OVO) en bijhorende informatie voor opdracht (IVO).
- Je voert een opdracht volledig uit en stopt niet voortijdig zonder geldige reden en overleg.
- Bij betaalde pauzes blijf je beschikbaar op de opdrachtlocatie voor inzet bij calamiteiten.
- Onbetaalde pauze zijn maximaal 30 minuten bij een 8 uursdienst en 45 minuten bij een dienst langer dan 10 uur.
- Je draagt de voorgeschreven kleding zoals vastgelegd in de OVO.
- Je houdt je zakelijke en financiële administratie op orde en je stuurt ons jouw factuur volgens de afspraak en op tijd.
- Ben je (ook) beveiliger of event security officer (ESO) dan beschik je over een geldige beveiligingspas van een of meerdere van onze opdrachtgevers.
- Je hebt geldige diploma’s en certificaten die voldoen aan de eisen van de opdracht en je zorgt er zelf voor dat deze up to date en actueel blijven.
- Kledingvoorschriften & Persoonlijke Beschermingsmiddelen
Tenzij anders overeengekomen, draag je altijd de afgesproken kleding zoals vermeld in de OVO of bijbehorende informatie voor opdracht (IVO). Kosten voor kleding en PBM's worden aan jou doorberekend en je ontvangt hiervoor een factuur van VINRO Support B.V.
- Aanschaf en onderhoud: Je schaft zelf de benodigde werkkleding aan en houdt deze in goede staat.
- Vervanging: Versleten of beschadigde kleding vervang je tijdig.
- Extra kleding: Indien gewenst kun je extra kleding bestellen tegen daarvoor geldende kosten.
- PBM's: Je gebruikt de kleding en PBM’s zoals vermeld in de OVO / IVO, of volgens de voorschriften en veiligheidsregels van de opdrachtgevers.
- Planning, Afmelden & Annuleren
4.1 Planning
- Beschikbaarheid in Secusoft: Je bent zelf verantwoordelijk voor het up-to-date houden van je beschikbaarheid in Secusoft. Hoe ruimer je beschikbaarheid, hoe groter de kans op een opdracht.
4.2 Afmelden voor een dienst (opdracht)
Je meldt jezelf af door te bellen naar 088-1130113 en een mail te sturen naar planning@vinro.nl.
- Tot 24 uur voor aanvang: Afmelden zonder consequenties.
- Binnen 24 tot 12 uur: Kosten €100.
- Binnen 12 tot 4 uur: Kosten €125.
- Binnen 4 uur: Kosten €150.
- Niet afmelden en niet verschijnen: Kosten €200 en mogelijk beëindiging samenwerking.
- Opdracht verlaten zonder aflos: Kosten €150 + eventuele aansprakelijkheidskosten.
Bovenstaande kosten worden in deze situaties aan jou gefactureerd door VINRO Support. In dergelijke gevallen maken wij zelf extra kosten, zoals boeteclausules bij opdrachtgevers of het betalen van een opdrachtnemer tegen een ad-hoc tarief om vervanging te regelen.
4.3 Annulering van jouw dienst (opdracht) door VINRO
- Volledige facturatie: Binnen 24 uur tot aanvang dienst. Mogelijk stand-by of verzoek inzet op een andere locatie.
- Geen facturatie: Als je niet stand-by wilt blijven of geen vervangende opdracht accepteert.
- De definitieve afspraken omtrent annulering zijn vastgelegd in de VINRO Support OVO en zijn leidend.
4.4 Afstemming Uurtarief, Dagtarief of Weektarief
Alle afgesproken uurtarieven zijn inclusief reiskosten en gelden ook voor werkzaamheden op bijzondere uren, zoals dag, avond, nacht, weekend en feestdagen. In bepaalde gevallen kan er een aparte opdracht worden uitgezet voor werkzaamheden op feestdagen. Alle tarieven worden vooraf afgestemd en vastgelegd in de OVO. Wil je bij het aangaan van een opdracht niet werken op een feestdag, anders dan de vastgestelde Nederlandse feestdagen, bijvoorbeeld tijdens Suikerfeest, dan dien je dit voor aanvang van de opdracht aan ons door te geven.
- Uurtarief: Facturatie op basis van geregistreerde uren, min eventueel onbetaalde pauze in Secusoft.
- Dagtarief: Vaste vergoeding per dag, ongeacht aantal gewerkte uren.
- Weektarief: Vast bedrag per volledige werkweek met vooraf bepaalde voorwaarden.
4.5 Vervanging
Je mag jezelf laten vervangen, mits de vervanger voldoet aan de wettelijke eisen en voorwaarden gesteld in de OVO en IVO. Je blijft zelf verantwoordelijk en moet VINRO Support vooraf informeren. Niet melden van een vervanging wordt beschouwd als niet op komen dagen. Neem je een langdurige opdracht aan? Dan verwachten we dat je deze volledig afrondt. Tussentijdse beëindiging kan leiden tot stopzetting van de samenwerking. Tot stopzetting van de samenwerking en het moeten betalen van kosten die wij maken voor de planning en het inwerken en inzetten van een vervanger.
- Diploma's en Certificaten
Je bent zelf verantwoordelijk voor het up-to-date houden van je diploma’s en certificaten. Zodra een certificaat verloopt, blokkeert het planningssysteem automatisch je profiel. Stuur vernieuwde certificaten op tijd naar administratie@vinro.nl. Kijk voor vereiste diploma’s op werkenbijvinro.nl.
Sta je ingepland en blijkt voor aanvang, tijdens of na je dienst dat je niet beschikt(e) over de vereiste of voorgeschreven diploma’s of certificaten? Dan betekent dit dat je de opdracht niet hebt uitgevoerd, of (verder) kan uitvoeren en je voor gewerkte uren zonder vereiste diploma’s en certificaten niet in rekening kan brengen
- Facturatie & Betaling
- Facturen dien je uiterlijk op dinsdag vóór 12:00 uur in via facturen@vinro.nl.
- Facturen die wij later dan drie maanden na de gewerkte week ontvangen, worden niet uitbetaald.
- Te late facturen: Indien een factuur te laat wordt ingediend, worden onze administratiekosten in mindering gebracht op het factuurbedrag.
- Akkoordverklaring
Door het aanvinken van deze akkoordverklaring, verklaar je dat je:
- Kennis hebt genomen van en akkoord gaat met de voorwaarden zoals beschreven op deze pagina.
- Voldoet aan de gestelde eisen voor samenwerking.
- De verplichtingen met betrekking tot planning, facturatie, annulering en vervanging begrijpt en naleeft.
- De sancties en kosten die voortvloeien uit het niet naleven van de afspraken accepteert en erkent dat deze aan jou worden gefactureerd door VINRO Support B.V..
Door akkoord te gaan, bevestig je dat je deze voorwaarden volledig hebt gelezen, begrepen en zonder voorbehoud accepteert. Dit akkoord is juridisch bindend.